Vydrž motora

  • Příspěvky: 158
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl corvette pro téma Re: Vydrž motora

mechanik je borec, tlak vo valci ok, všetky veci ok... rozsah škod bol taky ako som popisala vyššie..
ked to posklada, mala by šlapať ako za mlada.

motorka je na cestovanie ako stvorena...ziadna ina sa jej nevyrovna!
Ďakujem ti za odporučania čo by bolo pre mňa vhodné, ale najlepšiu motorku na svete sa naozaj predávať nechystám. najnovšia méta je 100 tis. km
10. srp 2013 13:42 #71

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl Pepe pro téma Re: Vydrž motora

Tak to držím palce,dvesto pade je v poho ono aj ja mám len zatial vyzerá takto..... ale raz ju možno stretneš na druhom konci európy,už jej to slubujem 12 rokov

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

11. srp 2013 13:22 #72

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 402
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Honza CBF pro téma Re: Vydrž motora

někde jsem četl že všechny novější motorky jsou poloautomaty tudíž je lepší řadit bez spojky samozřejmě jen nahoru co na tom je pravdy?
29. srp 2013 22:25 #73

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl Pepe pro téma Re: Vydrž motora

Poloautomaty nemáme,to je systém pri ktorom je vypínací mechanizmus spojky napojený na radičku.To čo máš na mysli je lepšie nazvať radenie bez spojky.V podstate to u CBF je možné,záleží na technickej zdatnosti jazdca ale otázne je že načo je to dobré(z výnimkou núdzového dojazdu).Kopec borcov to argumentuje tým že šanujú spojku ale ja si myslím že je lepšie šanovať prevodovku,tá by mala slúžiť počas celej životnosti motora kdešto spojka je spotrebný materiál.
30. srp 2013 08:57 #74

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 402
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Honza CBF pro téma Re: Vydrž motora

30. srp 2013 20:30 #75

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 449
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Re: Vydrž motora

Ano Pepe,je to tak.Poloautomat ma napr. BMW kde muzes
radit bez spojky-ale pouze vyssi rychlost na nizssi
uz se spojkou.Napr. ja na mem litru jak jsem jezdil
jeste do servisu Honda tak tam byl mechanik co radil
na me CBF nahoru take bez spojky.Me popravde polil pot
tak jsem se jel s nim projet a slo to,kupodivu hladce,
ale motor musel byt hodne vytoceny-nad 6.tis ot/min a
sazel to tam rychle po ubrani plynu,ale rikal,ze se
to musi umet.Ja to nezkousel a ani nebudu.Napr. i u
toho BMW ten radici poloautomat je na prani ne v serii
a tim je to jasne-radit nahoru i dolu se spojkou,ale
je to kazdeho vec.Kazdy ma na to jiny nazor.
31. srp 2013 07:51 #76

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl Pepe pro téma Re: Vydrž motora

Jasné to BMW ale sú aj iné technické lahôdky ako poloautomat,napríklad na starších Hondách CBX idú niektoré lamely cez volnobežku a spojčenie odpadá.
Ale k CBF-radenie bez spojky je možné,chce to cit a súhru ruka-noha.V podstate ide o to nájsť ten správny čas kedy zaradit,pri pridaní plynu sú ozubené kolesá v zábere,po ubraní(brzdení motorom)sú tiež v zábere len z opačnej strany,preto najvhodnejší čas je medzi týmito dvomi fázami.V čase núdze sa dá radit aj nadol a nie je problém ani rozjazd bez spojky-naštartovať,potlačiť moto alebo spustit z kopečka,vrknúť plynom,dať za dva a ide sa
31. srp 2013 11:01 #77

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 917
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 96

Odpověděl boco818 pro téma Re: Vydrž motora

Ja osobne velmi casto radim smerom hore bez spojky na mojej CBF. Je to zvyku a cviku. Robil som to aj na inych motorkach. Ide to uplne hladko.
Spojkove poloautomaty mali Jawy minimalne od dob perakov (resp kyvaciek) kedy sa pri pohybe radicky vypinala aj spojka... Dalo sa tak bez problemov ist aj s pretrhnutym spojkovym lankom. Mne sa to stalo minimalne 2x na Jawe 250 353.
31. srp 2013 19:15 #78

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 306
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 2

Odpověděl Bruty pro téma Re: Vydrž motora

Tiež radím bez spojky, hlavne keď mám v ľavej ruke foťák a za jazdy fotím, alebo filmujem :) a je jedno či hore, alebo dole... chce to len trochu citu ;) Keď som jazdila na crosske (tiež Honda :laugh: ) tak hore som radila dokonca pod plným plynom a bez ubratia... žiadna strata času... hehe
02. zář 2013 22:09 #79

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 449
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Re: Vydrž motora

Ahoj Bruty.U tebe to je samozrejme,ze radis bez spojky,
ne nadarmo jsi Bruty-Brutalni Natasa.
03. zář 2013 18:29 #80

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.334 sekund